EL COS HUMÀ- exemples I EVIDÈNCIES DE LA NOSTRA FEINA

 Bones tardes, pot ser els vostres fills vos hagin contat que ens hem dividit en grups temàtics per exposar un aparell o sistema del cos humà.

El divendres jo els vaig exposar l'aparell reproductor, que és el que me va "tocar" a mi, amb una petita explicació de la cèl·lula.

Vaig presentar la meva informació de 3 formes diferents per a que puguessin veure més varietat i agafar més idees. No me va donar temps a fer una maqueta o reproducció física, però si ells volen fer-la estarà genial.

A classe tindran prou temps per preparar-ho, però pot ser que algun vulgui fer un Power Point, o una presentació amb fotos...i per això jo necessitaria la vostra ajuda. 

L'exposició serà oral, NO HAN DE LLEGIR tot, és per això que ha de ser informació concreta, breu i clara. Han de practicar en casa la part que entre ells decideixin, una idea és davant un mirall, davant d'algú...

Les exposicions seran entre el 21 i el 22.

1.- Exposició sorpresa a la pissarra.




2.- Esquema amb la informació més rellevant i per ampliar oralment.




3.- Un PP amb informació i imatges.


Moltes gràcies per tot, i ànim que ja acabem.


EVIDÈNCIES DE LA NOSTRA FEINA A CLASSE😂😂😂😂😂






















Comentaris

Entrades populars d'aquest blog