DIMECRES 8 D'ABRIL. CONTE I COMENCEN LES VACANCES.

Bon dia estimats gatets! Que em conteu? Va tot bé? Mireu, avui i com ara estarem els dies de festa sense veuren's per aquí, m'he animat a contar-vos un conte. És la meva primera vegada, i ja sabeu que a la primera de vegades  no surt tot perfecte, però com ja us he explicat, tots aprenem d'aquestes situacions, inclosa jo. Poquet a poquet ho faré millor perquè no vull renunciar a contar-vos els llibres que m'encanten i que tants bons moments ens donen a la classe. Us proposo que l'escolteu i després en faceu un dibuix ben xulo. Mel's enviareu? Us estim gatets.

Buenos días queridos gatets! ¿Qué me contáis? ¿Va todo bien? Mirad, hoy y como vamos a estar unos días de fiesta sin vernos por aquí, me he animado a contaros un cuento. Es mi primera vez y, ya sabéis que a la primera no sale a veces todo perfecto, pero como ya os he explicado, todos aprendemos de estas situaciones, incluida yo. Poco a poco lo haré mejor porque no quiero renunciar a contaros los libros que me encantan y que tan buenos momentos nos dan en la clase. Os propongo que escuchéis el cuento y después hagáis un dibujo bien chulo. ¿Me los enviaréis? Os quiero gatets. 






Pitjeu aquí per escoltar el conte. Si no funciona, aviseu-me per favor que ho arreglo. 
Pulsad aquí para ver el cuento. Si no funciona, avisadme, por favor y lo arreglo. 

Comentaris

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog