DILLUNS 27 D'ABRIL. JUGUEM AMB DAUS.

Bon dia gatets! Com esteu?
Molt bé.....alguns de vosaltres vàreu trobar la solució a la OLLA DE MARISCO...inclús algun de vosaltres ha batiat al monstre i li ha dit FRANCISCO....
M'encanten els resultats. Està fantàstic. 
Buenos días gatets! ¿Cómo estáis? 
Muy bien....alguno de vosotros encontrásteis la solución a la OLLA DE MARISCO...incluso algun de vosotros ha bautizado al monstruo y le ha llamado FRANCISCO....
Me encantan los resultados. Están fantásticos. 



Aquí us deixo també el dibuix tan divertit que va fer Hugo. 
Aquí os dejo también el dibujo tan divertido que hizo Hugo. 


Esperem que el coronavirus vagi afluixant de mica en mica.
Esperemos que el coronavirus vaya aflojando poco a poco. 

Avui us proposo un joc. A classe hi jugavem quan feiem tallers matemàtics.

  1. Heu de buscar un joc de peces que se puguin apilar tipus lego o fustes. 
  2. Jugau per exemple a 5 rondes. 
  3. Feu dues columnes per anotar els números que van sortint amb el nom dels dos participants a dalt de tot. 
  4. Tirau els daus alternativament. 
  5. Cada vegada que tirem, el nostre fill/a anota el número que ha sortit en el dau a la llista. 
  6. I qui ha tirat apila tantes peces com el dau indiqui.
  7. Després de les 5 rondes, guanya el que tingui la columna més alta de peces.  
  8. Estaria interessant que comptéssiu el total de peces en acabar. 


Què treballem:
El tirar alternativament, respectar torn i acceptar guanyar/perdre.
La interpretació/compteig del dau.
Escriure els números correctament.
Comptar les peces.
Fer sumes mentalment i aproximacions....(si tiro un dos et guanyo si trec un sis...etc).
Comptar un número gran (el total) i escriure'l amb ajuda de l'adult.
Si utilitzeu la graella que us adjunto, també s'inicien en emplenar graelles. Sinó faceu una cosa més senzilla, simplement, noms i resultats.

Hoy os propongo un juego. En clase jugábamos cuando hacíamos talleres matemáticos. 

  1. Tenéis que buscar un juego de piezas que se puedan apilar tipo lego o maderitas. 
  2. Jugad por ejemplo, 5 rondas. 
  3. Haced dos columnas para anotar los números que van saliendo con el nombre de los participantes arriba del todo. 
  4. Tirad los dados alternativamente. 
  5. Cada vez que tiramos, nuestro hijo/a anota el número que ha salido en el dado en la lista. 
  6. Y quien ha tirado apila tantas piezas como indique el dado. 
  7. Después de las 5 rondas, gana el que tenga la columnas más alta de piezas. 
  8. Estaría interesante que contaseis el total de piezas al acabar.

Qué estaremos trabajando:
El tirar alternativamente (normas de juego), respetar turno y aceptar ganar/perder. 
La interpretación y conteo del dado. 
Escritura correcta de números. 
Conteo de piezas. 
Hacer sumas mentalmente y aproximaciones ...(si saco un dos gano, si saca un seis me gana...etc)
Contar un número grande (el total) y escribirlo con ayuda del adulto. 
Si utilizáis la tabla que os adjunto, también se inician en rellenar tablas. Sino, haced una cosa más sencilla, simplemente, nombres y resultados. 


Us deixo unes fotos de quan jugavem a classe. A classe fèiem rondes infinites, és millor acotar-les.
Os dejo unas fotos de cuando jugábamos en clase. En clase hacíamos rondas infinitas, es mejor acotarlas. 




Fins demà!!! Jugueu molt!
Hasta mañana! Jugad mucho!! 


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog