DIA 23 D'ABRIL. SANT JORDI, DIA DEL LLIBRE.

HOLA GATETS!!! 
Avui es Sant Jordi, el dia del llibre. Un dels dies que més m'agraden de l'any. M'encanta anar a Vara de Rey, triar un llibre per mi, un per Jimena i un per Fernando. També m'agrada que el meu Fernando gran em regali una rosa.
Darrerament a més, vaig sempre a Sant Jordi, a la fira, i us veig a molts de vosaltres. 
Enguany no pot ser, però l'any que ve, tenim una cita. Al poble. 

He juntat tots els llibres que més us agraden. Jo he ficat un dels meus fills que m'encanta. Demà us contaré la segona part de Monstruos patas arriba. I després aquest preferit El banquete de los Monstruos. 

¡HOLA GATETS!
Hoy es Sant Jordi, el día del libro. Uno de los días que más me gustan del año. Me encanta ir a Vara de Rey, elegir un libro para mi, uno para Jimena y uno para Fernando. También me gusta que mi Fernando grande me regale una rosa. 
Últimamente además, siempre voy a Sant Jordi, a la feria y os veo a muchos de vosotros. Este año no puede ser, pero el año que viene tenemos una cita, en el pueblo. 

He juntado todos los libros que más os gustan. Yo he puesto un de mis hijos que me encanta. Mañana os contaré la segunda parte de Monstruos patas arriba. Y después, éste preferido, El banquete de los monstruos. 



Us fico feinetes per si us fa ganes fer-les i voleu estar entretinguts. Sinó, dia lliure, que és el dia del nostre poble. 
Os pongo feinetes por si os apetece hacerlas y queréis estar entretenidos. Sino, día libre, que es el día de nuestro pueblo. 


I per acabar, us conto un secret.El drac de Sant Jordi, és el personatge que més m'agrada de la llegenda. Us animeu a dibuixar un o fer algun amb alguna cosa de per casa? Aquí us deixo unes idees que potser us agradin. Dibuixat pot quedar molt xulo. A veure que inventeu. Un besito! Fins demà! 

Y para acabar, os cuento un secreto. El dragón de Sant Jordi es el personaje que más me gusta de la leyenda. Os animáis a dibujar uno o hacer alguno con cosas de por casa? Aquí os dejo algunas ideas que puede que os gusten. Dibujándolo puede quedar muy chulo. A ver que inventáis. Un besito! Hasta mañana. 





Comentaris

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog